$type=grid$sn=0$l=0$m=0$c=1$show=home

[BLOG]_$type=three$l=0$m=0$au=0$cm=0$c=3$show=home

Hoe ga je om met moeilijke momenten (als ondernemer)?


Hoe ga je om met moeilijke momenten (als ondernemer)?

Mijn 3 life savers!


“Na regen komt zonneschijn.”
“We hebben de nacht nodig om de dag écht te kunnen waarderen.”
“Moeilijke tijden zijn de beste leerschool.”

Je kent het wel.
Al die uitspraken die je moeten helpen je door de moeilijke tijden te worstelen.

Voor de ene werkt dat al beter dan voor de andere.
Voor de ene situatie werkt het al beter van voor de andere situatie.

Zelf ben ik mijn hele leven aan het werken aan mijn mindset.
Ik wil graag sterker zijn.
Ik wil me graag door sneller en gemakkelijker door lastige tijden worstelen.
En dat lukt soms goed en minder goed.

Ik weet wel dat ik gedurende de jaren een sterke mindset heb ontwikkeld.
Er is weinig tot niets dat me nog langdurig immobiliseert.
Dit betekent niet dat ik een robot ben.
Ik ben een mens van vlees en bloed.
Met mijn gevoelens, angsten, bezorgdheden…
Ik voel, ik huil, ik ben woedend, ik ben teleurgesteld.
Net zoals iedereen.
Alleen laat ik alle shit me niet destabiliseren.
En ik geef toe, ik heb de indruk dat er nog weinig shit in mijn leven is.
Misschien is dat niet goed, want shit (ttz mest) doet groeien….

Anyway, ik ga je hier een paar van mijn trucjes geven die me helpen me door de moeilijke tijden te worstelen.
Het is geen rocket science.
Maar het zijn mijn life savers.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

1.      Humor

Ik hou van lachen. Ik hou van humor. Er gaat de laatste tijd geen week voorbij of ik heb de “slappe lach”. Mijn zusje vroeg me onlangs waar ik zoal om moet lachen. Mijn antwoord: “om alles en niets en vooral om mezelf.” Ik moet toegeven dat ik mezelf bijzonder grappig vind. En het feit dat ik één van de weinigen ben die dat vind, stoort me niet 😉 Zolang we met onszelf kunnen lachen. #donttakeyourselftooseriously
Ik ga ook echt op zoek naar dingen die me aan het lachen kunnen brengen.
Zeker als ik met niet goed voel.
Hop naar YouTube en lachen maar.
Hierbij een filmpje dat me steevast aan het lachen brengt en ik ben er zeker van dat jij er ook mee zal lachen. Chewbakkamom URL

2.      Muziek

Vroeger had ik de neiging me in zelfmedelijden te wentelen en dramatische muziek op te zetten als ik me triest of teleurgesteld voelde. Van die mooie tearjerkers en bombastische songs. Ik heb er een hele Spotify lijst van. Prachtige muziek, waar ik trouwens net nu naar aan het luisteren ben. Ik kan echt stil en gelukkig worden van mooie muziek. Nessum dorma van xxxx gezongen door Pavarotti staat nu op. Prachtig.
Ik zet dit alleen niet op als ik me minder voel.
Wat dan wel? Ik heb een Spotify lijst met de naam: “Mijn begrafenis”.
Hoe macaber het ook moge klinken, daar staan enkel geweldige ambiance liedjes op. Op mijn begrafenis hoeft er niet gehuild te worden, want ik heb een geweldig leven. Er mag gedanst worden en die muziek gaat daar zeker toe bijdragen.
Naast de ambiance muziek, heb ik ook een aantal liedjes die me power en drive geven. Als ik die hoor, dan voel ik mijn “state” veranderen. Die geven me goesting ervoor te gaan en geloof dat ik het kan. Voorbeelden zijn “Unstoppable” van Sia en “My Way” van Frank Sinatra.
Wat zijn jouw favoriete liedjes?

3.      Familie en vrienden (en huisdieren)

Ik ben er zeker van, en ik hoop het althans, dat je wel 1 of meerdere mensen in jouw omgeving hebt die je dag en nacht mag bellen. Zo van die mensen die er altijd voor je zijn. Zo van die mensen die je aan het lachen kunnen brengen. En die in staat zijn om je af te leiden van jouw zorgen.
Die mensen zijn zo waardevol.
Koester hen.
En weet je wat? Nu je dit leest, waarom hen niet een sms’je sturen met de boodschap “Ik ben zo blij dat je in mijn leven bent. MERCI!”
Mijn beste vriendin is zo iemand.
Oh, en mijn hond Bob. Ik die van katten en grote honden hield, had er een paar jaar geleden niet beter op gevonden om een kleine witte Maltezer in huis te halen.
And boy, did that little guy steal my heart.
Onze Bob is de vrolijkheid zelve. Hij geeft me het gevoel de belangrijkste persoon op aarde te zijn. Hij begroet me, na 3 minuten afwezigheid, alsof ik een jaar ben weg geweest. Zelfs ’s ochtends als mijn adem nog stinkt, er nog prut in mijn ogen zit en mijn haar eruit ziet alsof orkaan Katrina is gepasseerd, het kan hem allemaal niet schelen. “Vrouwtje is the best!”
Dus ja, ook Bob kan mijn bad moments omtoveren tot iets geweldigs.

Hoe zit dat met jou?
Heb jij ook goede tips?
Laat het ons weten!

PS: Wil je meer weten over het ontwikkelen van een sterke mind waardoor je nog gelukkiger in het leven zal staan? Volg dan deze specifieke Instragram account: StrongMind_HappyLife of deze Facebook Groep: StrondMind_HappyLife
We geven jou er graag veel tips en tricks mee – uit het leven gegrepen en uit boeken en cursussen geleerd 😊

COMMENTS

[MIS DIT NIET]_$type=sticky$m=0$h=317$m=0$c=4$l=1$icon=1$show=post

$type=two$l=0$m=0$au=0$cm=0$c=10$show=/p/online.html

$type=one$m=0$l=1$c=5$p=1$show=/p/programmas.html

$type=three$m=0$l=0$c=6$p=1$show=/p/events.html

$type=two$sn=0$h=174$rm=0$l=0$m=0$c=16$p=1$show=/p/happy-klanten.html

$type=three$m=0$l=1$c=9$p=1$show=/p/gratis.html

$type=list$m=0$c=20$p=1$show=/p/faq.html

[MIS DIT NIET]_$type=sticky$h=317$m=0$c=4$m=0$l=1$icon=1$show=/p/faq.html

$type=three$h=176$m=0$sn=0$l=0$rm=0$c=12$p=1$show=/p/video.html

$type=three$h=176$m=0$l=0$c=9$p=1$show=/p/nieuws.html

$type=blogging$m=0$l=0$m=0$c=10$p=1$show=/p/agenda.html

$type=blogging$m=0$c=10$l=0$p=1$show=/p/in-de-kijker.html

[FAQ]_$type=list$m=0$c=7$show=home

$show=/p/gratis.html

Door onze freebies te downloaden geef je ons uitdrukkelijk de toestemming om opgenomen te worden in onze database. In ruil word je op de hoogte gehouden van de nieuwste trends op vlak van business, marketing, sales, personal branding etc...

No worries, we zullen je niet spammen en je kan ten allen tijde uitschrijven.
Naam

blog,63,events,20,faq,3,gratis,12,klanten,5,mis dit niet,132,nieuwsbrief,47,video,113,
ltr
item
Business Boost Gazet: Hoe ga je om met moeilijke momenten (als ondernemer)?
Hoe ga je om met moeilijke momenten (als ondernemer)?
https://i.ytimg.com/vi/cPB9SAUf-AA/hqdefault.jpg
https://i.ytimg.com/vi/cPB9SAUf-AA/default.jpg
Business Boost Gazet
https://businessboostevent.blogspot.com/2020/01/hoe-ga-je-om-met-moeilijke-momenten-als.html
https://businessboostevent.blogspot.com/
https://businessboostevent.blogspot.com/
https://businessboostevent.blogspot.com/2020/01/hoe-ga-je-om-met-moeilijke-momenten-als.html
true
4614947145367160922
UTF-8
Alle updates Geen zoekresultaten TOON ALLE Ontdek meer Beantwoorden Cancel atwoord Delete door Home PAGINA'S UPDATES Bekijk alles VOOR U AANBEVOLEN Rubriek Archief ZOEKEN ALLE UPDATES Geen zoekresultaten Terug Home Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zon Maa Din Woe Don Vrij Zat Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November December Jan Feb Maa Apr Mei Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec zojuist 1 minuut geleden $$1$$ minutes ago 1 uur geleden $$1$$ hours ago Gisteren $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago meer dan 5 weken geleden Volgers Volg THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy