$type=grid$sn=0$l=0$m=0$c=1$show=home

[BLOG]_$type=three$l=0$m=0$au=0$cm=0$c=3$show=home

Personal Branding tips: 2 musts!


Personal Branding tips: 2 musts!

Word gezien als dé autoriteit in jouw domein dankzij deze 2 Personal Branding tips.


Hoe zit dat met jouw autoriteitspositie?
Ziet me jou als dé expert in jouw domein?
Als men op zoek is naar iemand binnen jouw domein, komt men dan gemakkelijk bij jou terecht?
Heb je met andere woorden een goede Personal Brand neergezet?
Of hoor je het in Keulen donderen? 😊

Als jij wil dat mensen zaken met jou doen, dan is het belangrijk dat ze weten dat je bestaat en wat je verkoopt. Toch? Redelijk logisch. Da’s een eerste vereiste.
Stel dat jij hondenkapper bent en ik wil dringend met Lou (onze Ierse Setter) naar de kapper want haar haren zijn veel te lang geworden, dan zou ik willen weten wie mij daarbij kan helpen.
Als jij je niet laat zien of horen, dan zal ik wellicht niet bij jou terecht komen, maar bij de concurrentie.

Vervolgens vind ik het ook fijn als jij iet of wat sympathiek bent. Naar mij toe, maar nog meer naar mijn Lou. Ik heb ooit eens meegemaakt in een dierenzaak dat een dame die een poedel aan het kappen was, vreselijk tekeer ging tegen dat beestje omdat die zich niet liet doen.
Ik begrijp dat het niet altijd gemakkelijk moet zijn als hondenkapper, maar ik wil nooit met mijn hond bij die dame komen. Ik wil dat mijn Lou goed behandeld wordt.

Tot slot is het natuurlijk ook belangrijk dat ik weet dat jij goed bent in je vak, dat ik je kan vertrouwen. Ik wil mijn Lou niet naar huis zien komen met een asymmetrisch kapsel. Ondanks het feit dat ik voor mezelf al regelmatig de asymmetrische coupe heb aangemeten vind ik dit voor mijn Lou niet geschikt. 😊

Nu, hoe zorg je voor die Know – Like – Trust (want daar heb ik het over)?
Antwoord: Personal Branding.
En hoe doe je dat?
Wel ik heb hier een 5 stappen model voor bedacht: B R A N D
Ik ga niet dieper ingaan op eerste 4 stappen in deze vlog. Daarvoor verwijs ik je graag door naar onze online training: Jouw Personal Brand in 5 stappen of naar het Business Boost Event. Daar hebben we het uitgebreid over Personal Branding en veel meer.
De 5de stap staat voor: Deel jouw boodschap en content.
En hoe doe je dat nu het best?
Hier zijn 2 manieren het meest aangewezen.

1. Schrijven

Het schrijven van blogs, artikels, een boek….. over jouw domein is dé manier om aan te tonen dat je je domein kent en dat je te vertrouwen bent als het aankomt op vakkennis.

2. Spreken

Wij organiseren een 4-tal keer per jaar het Business Boost Event waar we gedurende 2 dagen massa’s kennis, ervaringen en tips geven over marketing, branding, sales, ondernemerschap, mindset enz…
Mensen kunnen gedurende 2 dagen ontdekken dat wij inderdaad weten waar we het over hebben en dat we de ondernemers wel degelijk kunnen begeleiden in hun groei als ondernemer en in de groei van hun business.
Jij kan ook zoiets doen. Het hoeven geen 2 dagen te zijn.
Het hoeft ook niets groots te zijn.
Het kan een webinar zijn, een workshop, …. Je kan gaan spreken op andermans events….
Keuze zat.

Dus nu is het aan jou.
Hoe werk jij vandaag aan jouw Personal Brand en wat raad je ons eventueel nog aan?
We horen het graag.

PS: Wil je je Personal Brand goed neerzetten, en wil je de andere 4 stappen ten gronde begrijpen en toepassen, onze online training: Jouw Personal Brand in 5 stappen is wellicht ideaal. En voor 25 euro kan je die toch niet laten liggen, wel?

COMMENTS

[MIS DIT NIET]_$type=sticky$m=0$h=317$m=0$c=4$l=1$icon=1$show=post

$type=two$l=0$m=0$au=0$cm=0$c=10$show=/p/online.html

$type=one$m=0$l=1$c=5$p=1$show=/p/programmas.html

$type=three$m=0$l=0$c=6$p=1$show=/p/events.html

$type=two$sn=0$h=174$rm=0$l=0$m=0$c=16$p=1$show=/p/happy-klanten.html

$type=three$m=0$l=1$c=9$p=1$show=/p/gratis.html

$type=list$m=0$c=20$p=1$show=/p/faq.html

[MIS DIT NIET]_$type=sticky$h=317$m=0$c=4$m=0$l=1$icon=1$show=/p/faq.html

$type=three$h=176$m=0$sn=0$l=0$rm=0$c=12$p=1$show=/p/video.html

$type=three$h=176$m=0$l=0$c=9$p=1$show=/p/nieuws.html

$type=blogging$m=0$l=0$m=0$c=10$p=1$show=/p/agenda.html

$type=blogging$m=0$c=10$l=0$p=1$show=/p/in-de-kijker.html

[FAQ]_$type=list$m=0$c=7$show=home

$show=/p/gratis.html

Door onze freebies te downloaden geef je ons uitdrukkelijk de toestemming om opgenomen te worden in onze database. In ruil word je op de hoogte gehouden van de nieuwste trends op vlak van business, marketing, sales, personal branding etc...

No worries, we zullen je niet spammen en je kan ten allen tijde uitschrijven.
Naam

blog,63,events,20,faq,3,gratis,12,klanten,5,mis dit niet,132,nieuwsbrief,47,video,113,
ltr
item
Business Boost Gazet: Personal Branding tips: 2 musts!
Personal Branding tips: 2 musts!
https://i.ytimg.com/vi/7IiQJ_ldKaU/hqdefault.jpg
https://i.ytimg.com/vi/7IiQJ_ldKaU/default.jpg
Business Boost Gazet
https://businessboostevent.blogspot.com/2020/01/personal-branding-tips-2-musts.html
https://businessboostevent.blogspot.com/
https://businessboostevent.blogspot.com/
https://businessboostevent.blogspot.com/2020/01/personal-branding-tips-2-musts.html
true
4614947145367160922
UTF-8
Alle updates Geen zoekresultaten TOON ALLE Ontdek meer Beantwoorden Cancel atwoord Delete door Home PAGINA'S UPDATES Bekijk alles VOOR U AANBEVOLEN Rubriek Archief ZOEKEN ALLE UPDATES Geen zoekresultaten Terug Home Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zon Maa Din Woe Don Vrij Zat Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November December Jan Feb Maa Apr Mei Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec zojuist 1 minuut geleden $$1$$ minutes ago 1 uur geleden $$1$$ hours ago Gisteren $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago meer dan 5 weken geleden Volgers Volg THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy